søndag, marts 08, 2009

Min mening om Arto

Jeg har de sidste mange år haft kendskab til Arto og selv været bruger af den på et tidligere tidspunkt, så kender ret godt til siden. Dog bruger jeg den ikke mere, men kender en hel del der er eller har været brugere af siden. Der har været stor debat om Arto, især efter at en masse piger er blevet udnyttet på siden af pædofile der har udgivet sig for at være yngre end de var. Brugerne derinde findes helt ned til 12 år, og mange af dem har en hel forkert opfattelse af hvordan man begår sig i samfundet. De er som små voksne der er dullet op til den helt store guldmedalje, og dermed kan sende de forkerte signaler der kan friste det modsatte køn. Trods den store negative debat om Arto, er siden stadigvæk ikke blevet meget bedre. Det er stadig muligt at kunne se andres profiler uden først at logge sig på, og der er så at sige "nem adgang" til det jeg vil kalde kødmarkedet. Arto bør stramme reglerne op på siden og blokere besøg fra "uvedkommende" som foreksempel indføre at alle brugere skal registrere sig med et cpr.nr så man kan være sikker på hvem der færdes på siden, samt indføre alderbegrænsning.

2 kommentarer:

  1. Hej Angela
    - Jeg er spændt på at høre, om du ændrer opfattelse (din faglige mening), når du har læst den tilhørende litteratur *S*

    Venligst
    Helen

    SvarSlet
  2. - Og lige en lille kommentar: Du har lavet et rigtigt fint arbejde!

    SvarSlet